|
||
|
|||||||
|
|
أدوات الموضوع | البحث في الموضوع | أنماط العرض |
|
#31
|
||||
|
||||
|
__________________
اللهم ارحم أخينا ALWAN وأدخله فسيح جناتك!! سبلة ترويح القلوب [سبلة مختصة بالنقاش الترويحي والنقد الساخر وكذلك للمسابقات وللمرح والفكاهة والألغاز والألعاب المفيدة]
|
|
مادة إعلانية
|
|
#32
|
|||
|
|||
|
__________________
استودعكم الرحمن ![]() ![]() حفظكم الباري ![]() ![]() ![]() |
|
#33
|
||||
|
||||
|
كنت باغية أقول ..لكن شفتك ما موجدو ..
![]() قلت مالها لزوم المغاير ..
__________________
اللهم ارحم أخينا ALWAN وأدخله فسيح جناتك!! سبلة ترويح القلوب [سبلة مختصة بالنقاش الترويحي والنقد الساخر وكذلك للمسابقات وللمرح والفكاهة والألغاز والألعاب المفيدة]
|
|
#34
|
||||
|
||||
|
بلدي حموه مسويه توقيع بنت قابوس
__________________
مَاْ دِمْتُ أَمْشِيْ [مُسْتَقِيْماً ] فَلَاْ يُهِمُّنِيْ إِنْ بَدَاَ ظِلِّيْ لِلِنَّاْسِ [ أَعْوَجاً ] .. |
|
#35
|
||||
|
||||
|
جميــل جــدا و ألــف مبــروك نبــراس و لا تنســى البــارد
__________________
يـقـُــول جـيـمـي كـارتَــر : مــزودة 3 ،، ججـوكـر ،، الـمـهـنـدسـة سـومـي ،، x5x5 ،، مـجــرد قـاتــلــة [ شـكـراً لـكـمـْ ] .. |
|
#36
|
||||
|
||||
|
__________________
اللهم ارحم أخينا ALWAN وأدخله فسيح جناتك!! سبلة ترويح القلوب [سبلة مختصة بالنقاش الترويحي والنقد الساخر وكذلك للمسابقات وللمرح والفكاهة والألغاز والألعاب المفيدة]
|
|
#37
|
||||
|
||||
|
مـا شـاء الله ..
الـرسمـه فـنتكـ ع قـولة مـذيع عـق عـلـومكـ ![]() ألـف مـبرووووووووووووووكـ خـيوو
__________________
. لا إلـه إلا الله .. محـمد رسـول || الله |
|
#38
|
||||
|
||||
|
more fantasic
coooool thanks
__________________
ما يهمني .. كلامك ..
ولا جرحك ولا ألفاظك .. تأكد إني قوية رغم الظروف ... وبوصل لحلمي والطموح .. وبثبت للعالم أجمع .. إني قادرة رغم كل معاناتي .. وأطياف الوحوش |
|
#39
|
||||
|
||||
|
روعه موت
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
#40
|
||||
|
||||
|
الرسمة ممتازة...لانه البرنامج أحسة صعب التحكم به
مشكور أخوي الله يوفقك وويوفقني آمين
__________________
....عصارة فكر وإلهام . . . الخمـــــاســـــــي الــذهبــــــي . . .....عصارة فكر وإلهام _ _أوصيك بعد رحيلي أهتم بروحك ياروحي الوصية تنفذ أنتهيت~ ~الحمد لله رب العالمين~
|
|
#41
|
||||
|
||||
|
حماس..ما شاء الله
__________________
00000000000000 |
|
#42
|
||||
|
||||
|
يوم تتعلميه بيعجبك .. بسيط
![]() اقتباس:
![]() شكرا كلك ذوووق ![]() الله يبارك فيك وعقبالك .. بس بارد ؟ ما طلبتي شي اندوووك ![]() ![]() اقتباس:
![]() الله يبارك فيك وعقباااالك .. ![]() Thanx ![]() تسلم عزيزي ![]() اقتباس:
![]() .. آمين ![]()
__________________
|
|
#43
|
||||
|
||||
|
__________________
|
|
#44
|
||||
|
||||
|
هاي نبراس
جميله الرسمه تسلم ايدك امممممممم عندي كومنت واحد بس ممكن اقوله ولا بلاش
__________________
حــــ NORAN ـــلا اقتباس:
إنهــــــــــــا مــــــــــــصر وكـــــــــــــفى .!
|
|
#45
|
||||
|
||||
|
__________________
|
|
#46
|
||||
|
||||
|
ميررررسيه كلك ذوق ![]() ![]() امممممممم الالوان مش كتيره شويه ؟؟ يعني مثلا الشاطئ واخد اكتر من لون والالوان متناقضه شويه ![]() الجبل سيم سيم يعني التدرج طبعا من الطبيعه ولكن بيكون نفس اللون مع اختلاف الدرجه فقط وليس اللون كله فهمتني ؟؟ ![]() ![]() بس الصورة اكتر من رائعه والتركيب كله جميل
__________________
حــــ NORAN ـــلا اقتباس:
إنهــــــــــــا مــــــــــــصر وكـــــــــــــفى .!
|
|
#47
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
![]() بس انا حطيت هذيك لانه تعجبني اللوحة الجنونية ![]()
__________________
|
|
#48
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
![]() كده واقعيه اكتر ![]() مع تعديل بسيط ![]() السما تغير لونها والشط بياخد لونين الغامق قريب من البحر والفاتح اللون الذهبي بتاع الرمله بيكون البعيد عن البحر بص الجنون في الرسم روووووووعه ولكن عارف مكانه الصح فين ؟؟ اممممم مثلا لوحه فيها زهور اشخاص جماد علامات غير مفهومه وحركات لكن الحاجات الطبيعيه زي البحر الرمل الجبل تاخد الوانها الطبيعيه احلي وبس علي فكرة مش بحب انتقد حد خااااااااالص ![]() بس دهمش نقد والله الرسمه جميييله فعلا ![]()
__________________
حــــ NORAN ـــلا اقتباس:
إنهــــــــــــا مــــــــــــصر وكـــــــــــــفى .!
|
|
#49
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
شكلك تحبي الرسم وتعرفي ترسمي .. لانه كلامك يدل ع هالشي ![]() وعاد خاطري الحين اشوف رسمه من تصميمك ![]() مرسيه افا عليك انا اشكر كل واحد يوجهني ويفيدني وبالعكس أعتبره انتقاد بناء ![]() هو تبي الصدق بالكمبيوتر شوي صعب ويجبرني ارسم كذا بس لو ع الكراسه أرسم غير ![]()
__________________
|
|
#50
|
||||
|
||||
|
__________________
00000000000000 |
|
#51
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
![]() بس بابا الله يرحمه كان فنااااااااااااان هوايه بس يعني بس يعني بحب اتفرج علي اللوحات مش اكتر انما مش حاولت ارسلم بصراحه انا بعزف بس صح كويس اصلا انك عرفت ترسم بيه بالنسبالي البينت برنامج فاشل ومش فيه اي تووولز فده انجاز منك
__________________
حــــ NORAN ـــلا اقتباس:
إنهــــــــــــا مــــــــــــصر وكـــــــــــــفى .!
|
|
#52
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
أنا خاطري أتعلم الفوتو شوب عشان هناك وايد توولز فيه ![]() بتعزفي ع الاورج ؟ طيب تعالي اعزفي وانا اغني .. أصلي صوتي جميل أوي من هين يا حسره ![]()
__________________
|
|
#53
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
![]() ايوه الفوتوشوب احسن هينفع معاك اوي وهتتعلم فيه حاجات جديده بعزف علي الاورج وزمان كنت بعزف علي الاكسليفون ![]() ![]() وكنت بروح الاوبرا اخد كورسات بس وقفت من سنه ![]() ّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّ
__________________
حــــ NORAN ـــلا اقتباس:
إنهــــــــــــا مــــــــــــصر وكـــــــــــــفى .!
|
|
#54
|
||||
|
||||
|
__________________
|
|
#55
|
|||
|
|||
|
ياسلام على الرسمه كشخة
![]() كم موهبة عندك
__________________
––ــــــــ––
أنا مثل النجوم العالية ماطالها نصاب. ومن يفكر بحفرة خبث؛ حتماً بدفنه فيها "" اللهم إني أسألك من عظيم لطفك وكرمك و سترك الجميل أن تشفيه و تمده بالصحة و العافية "" |
|
#56
|
||||
|
||||
|
لا لا مجرد هوايه بس
كانت الكليه قريبه من الاوبرا فبهرب ساعتين اخد الكورس انا بس اخدت الكورس علشان الجروب اللي كانوا معايا في الكورس ![]() ![]() وغير كده انا بعزف في البيت بس مش ناويه اوسع نشاطي اكتر من كده
__________________
حــــ NORAN ـــلا اقتباس:
إنهــــــــــــا مــــــــــــصر وكـــــــــــــفى .!
|
|
#57
|
||||
|
||||
|
__________________
|
|
#58
|
||||
|
||||
|
__________________
|
|
#59
|
||||
|
||||
|
__________________
حــــ NORAN ـــلا اقتباس:
إنهــــــــــــا مــــــــــــصر وكـــــــــــــفى .!
|
|
#60
|
||||
|
||||
|
ابداااااااااااااع
السلام عليكم
__________________
_"(OااااااO)"_ سهولة اقتناء المركبة الشبابية الاولى جيب رانجلر ما عليك سوى الضغط ع كلمة هنا وستجد ما يسرك |
|
|
مواضيع مشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | القسم | الردود | آخر مشاركة |
| يقولون لا لسبلة الترويح أقل لهم خذوا هذه الكلمات .. طول الجد يسأم النفس والقلوب تمل فلابد من قدر من ترويح القلوب المباح | نت كوم | سبلة ترويح القلوب | 90 | 07/04/2008 10:59 AM |
| (تايرغير عن تاير) إهداء لسبلة ترويح القلوب | ناصر الحضرمي | سبلة ترويح القلوب | 35 | 26/03/2008 03:17 PM |
| قصيدة طازجه إهداء لسبلة الأدب والشعر وللأخوان الأعزاء | إنسان آخر | سبلة الشعر والأدب | 6 | 14/02/2007 09:28 PM |
| ترشيح مشرفة لسبلة الترويح | خليجي 19 | سبلة ترويح القلوب | 96 | 06/12/2006 05:46 AM |