|
||
|
#1
|
|||
|
|||
|
تاهل أصفر الباطنه ((( النمـــور ))) للمربع الذهبي بعد فوزه المستحق على جاره نادي صحم بهدفين مقابل هدف في مباراه كانت جيده من الطرفين وحضرها جمهور غفير من الطرفين امتلئت مدرجات نادي السويق عن بكرة أبيها
فمبروك لأصفر الباطنه وجماهير وعشاق الاصفر وحظ اوفر للازرق وخيرها في غيرها ان شاء الله
|
|
مادة إعلانية
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
... مبروك لاصفرنا الغالي ...
... وان شاء الله في الدرجه الاولى الموسم القادم ...
__________________
انا الي بــحس بيــك .. بســــمع كـــلام عينيــــك ..........................................
تقولي هـــات يـا عمري .. اعيشـــه بين ايــــــديك ............................ ازاي بــ تشـــك بيـــه .. و تقول بــ كذب عليك .. ؟! ............ حــرام عليك كــــده ..! Just Walk Away ..! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
مبروووووك للأصفر وهاردلك للأزرق
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
بالتوفيق لعنابي الباطنة (الرستاق) ان شاء الله
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
مبروكين جماهير السويق
وهاردلك جماهير صحم |
| أدوات الموضوع | البحث في الموضوع |
| أنماط العرض | |
|
|