عرض المشاركة وحيدة
  #2  
قديم 17/12/2009, 05:10 PM
صورة عضوية الطيار
الطيار الطيار غير متصل حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ الانضمام: 11/04/2007
الإقامة: مدينة السلطان قابوس
الجنس: ذكر
المشاركات: 505
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الطيار
افتراضي

بريطانيا حلوة بصراحة

بس لو تحددي المنطقة الي راح تسيري لها

بالنسبة للمعيشة .. فهي غالية جدا .. شوفي الباوند = 700 بيسة تقريبا
وأنتي أعتبري الباوند 100 بيسة

بالنسبة للشعب... فمنهم الزين ومنهم المنحط... بس لازم تكوني حذرة في تعاملك معاهم... خاصة الناس الي يمشوا في الشوارع
__________________
*
*
الجنــــــــــــــة....تحت أقدام الامهــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــات


When once you have tasted flight you will always walk the earth with your eyes turned skyward